Idén októberben ismét New Yorkba utaztak a Daalarna munkatársai, hogy a Bridal Weeken bemutassák az új FOLK kollekciót, amely különleges, magyar népművészet inspirálta tematikájával óriási sikert aratott. A New York-i élményekről és tapasztalatokról most 5+1 kérdés-választ hoztunk nektek.
1. Mi is az a New York Bridal Week?
A New York Bridal Week tulajdonképpen azt jelenti, hogy minden évben rendeznek egy tematikus hetet, amikor az esküvőiruha-tervező szakma összegyűlik New Yorkban, és bemutatják a legújabb kollekcióikat a partnereknek és a buyereknek, viszonteladóknak. Tehát nem egy fashion weeket kell elképzelni divatbemutatókkal és hírességekkel, hanem egy szigorúan szakmai eseményt. A Daalarna ezen belül a One Fine Day Bridal Marketen vett részt, immáron harmadik éve. Ez egy háromnapos rendezvény, amelyre a buyerek mellett az amerikai sajtó képviselői is ellátogatnak minden évben.
2. A Daalarnán kívül milyen esküvőiruha-márkák voltak még jelen a One Fine Day Bridal Marketen?
Idén körülbelül 40 nemzetközi tervező gyűlt össze itt a világ minden tájáról. Néhány ismert esküvői márka, a teljesség igénye nélkül: Anna Campbell, Daughters of Simone, Karen Willis Holmes, Kate McDonald.
3. Hogyan fogadta a szakma és a sajtó a FOLK kollekciót?
Abszolút siker volt a fogadtatás; különlegesnek találták a kampányt és a ruhákat is. Az alapanyagokat, ezen belül is a csipkéket, külön kiemelték, illetve a változatlanul magas minőséget. Az egyik legemlékezetesebb dicséret egy vendégtől jött, aki miután végignézte a kiállítók standjait és a Daalarnához ért, megkönnyebbülten annyit mondott Benes Anitának: „Köszönöm, hogy visszaadtátok a hitemet az esküvőszakmában.”
Nézd meg ide kattintva a teljes FOLK kollekciót.
4. Mit szóltak a CURVY kapszulakollekcióhoz?
Bár a Daalarna mindig is a méretre készített ruháiról volt ismert, a CURVY kapszulakollekció remek figyelemfelkeltésnek bizonyult, és segít kicsit teljesebb képet adni a márkáról a szakma, a sajtó és a vásárlók számára is. Őszintén reméljük, hogy a CURVY egy plusz bátorítást jelent majd a nőknek, hogy merjék ünnepelni a nőiességüket a nagy napon (is).
Nézd meg ide kattintva a teljes CURVY kapszulakollekciót.
5. Melyik országokból látogattak el buyerek idén a Daalarna standjához?
A legtöbben értelemszerűen az Egyesült Államokból – szinte minden államból érkeztek érdeklődők. Ezen kívül Kanadából látogatták még meg a standot a már meglévő partnerek, illetve találkoztunk a svájci, az osztrák, az ausztrál és a párizsi partnerszalonunkkal is. Voltak érdeklődő buyerek Olaszországból, Skóciából, Mexikóból, Koreából és Japánból is.
5+1. Melyik ruhák voltak az abszolút kedvencek?
A kereskedők főbb kedvencei közé tartoztak a merészen dekoltált ruhák, mint pl. a FLK 816 és FLK 823, a gyöngyös csipkés modellek: FLK 820-821-822, az illúziótüllös megoldások: FLK 828, 829 és a sellő fazonok: FLK 830, 832. A különlegesebb kampányruhákat mindenki megcsodálta, és sokan még a rövid csipkeruhákat is felpróbáltatták a modellekkel, hogy csak szeretnék megnézni őket, mert annyira tetszik nekik. Ezek közül a sajtó kedvencei az FLK 809 és 811 voltak, a szalontulajdonosok pedig legtöbbet a 804, 805, 812-es kampányruhákat nézegették. A FLK 815 ruhánk esetében pedig mindenki elcsodálkozott, amikor a modell egy pillanat alatt lecsatolta a fodrokat a ruháról, így kapva egy 2 az 1-ben modellt.