Idén októberben ismét New Yorkba utaztak a Daalarna munkatársai, hogy a Bridal Weeken bemutassák az új FOLK kollekciót, amely különleges, magyar népművészet inspirálta tematikájával óriási sikert aratott. A New York-i élményekről és tapasztalatokról most 5+1 kérdés-választ hoztunk nektek.
1. Mi is az a New York Bridal Week?
A New York Bridal Week tulajdonképpen azt jelenti, hogy minden évben rendeznek egy tematikus hetet, amikor az esküvőiruha-tervező szakma összegyűlik New Yorkban, és bemutatják a legújabb kollekcióikat a partnereknek és a buyereknek, viszonteladóknak. Tehát nem egy fashion weeket kell elképzelni divatbemutatókkal és hírességekkel, hanem egy szigorúan szakmai eseményt. A Daalarna ezen belül a One Fine Day Bridal Marketen vett részt, immáron harmadik éve. Ez egy háromnapos rendezvény, amelyre a buyerek mellett az amerikai sajtó képviselői is ellátogatnak minden évben.
2. A Daalarnán kívül milyen esküvőiruha-márkák voltak még jelen a One Fine Day Bridal Marketen?
Idén körülbelül 40 nemzetközi tervező gyűlt össze itt a világ minden tájáról. Néhány ismert esküvői márka, a teljesség igénye nélkül: Anna Campbell, Daughters of Simone, Karen Willis Holmes, Kate McDonald.
3. Hogyan fogadta a szakma és a sajtó a FOLK kollekciót?
Abszolút siker volt a fogadtatás; különlegesnek találták a kampányt és a ruhákat is. Az alapanyagokat, ezen belül is a csipkéket, külön kiemelték, illetve a változatlanul magas minőséget. Az egyik legemlékezetesebb dicséret egy vendégtől jött, aki miután végignézte a kiállítók standjait és a Daalarnához ért, megkönnyebbülten annyit mondott Benes Anitának: „Köszönöm, hogy visszaadtátok a hitemet az esküvőszakmában.”
Nézd meg ide kattintva a teljes FOLK kollekciót.
4. Mit szóltak a CURVY kapszulakollekcióhoz?
Bár a Daalarna mindig is a méretre készített ruháiról volt ismert, a CURVY kapszulakollekció remek figyelemfelkeltésnek bizonyult, és segít kicsit teljesebb képet adni a márkáról a szakma, a sajtó és a vásárlók számára is. Őszintén reméljük, hogy a CURVY egy plusz bátorítást jelent majd a nőknek, hogy merjék ünnepelni a nőiességüket a nagy napon (is).
Nézd meg ide kattintva a teljes CURVY kapszulakollekciót.

5. Melyik országokból látogattak el buyerek idén a Daalarna standjához?
A legtöbben értelemszerűen az Egyesült Államokból – szinte minden államból érkeztek érdeklődők. Ezen kívül Kanadából látogatták még meg a standot a már meglévő partnerek, illetve találkoztunk a svájci, az osztrák, az ausztrál és a párizsi partnerszalonunkkal is. Voltak érdeklődő buyerek Olaszországból, Skóciából, Mexikóból, Koreából és Japánból is.
5+1. Melyik ruhák voltak az abszolút kedvencek?
A kereskedők főbb kedvencei közé tartoztak a merészen dekoltált ruhák, mint pl. a FLK 816 és FLK 823, a gyöngyös csipkés modellek: FLK 820-821-822, az illúziótüllös megoldások: FLK 828, 829 és a sellő fazonok: FLK 830, 832. A különlegesebb kampányruhákat mindenki megcsodálta, és sokan még a rövid csipkeruhákat is felpróbáltatták a modellekkel, hogy csak szeretnék megnézni őket, mert annyira tetszik nekik. Ezek közül a sajtó kedvencei az FLK 809 és 811 voltak, a szalontulajdonosok pedig legtöbbet a 804, 805, 812-es kampányruhákat nézegették. A FLK 815 ruhánk esetében pedig mindenki elcsodálkozott, amikor a modell egy pillanat alatt lecsatolta a fodrokat a ruháról, így kapva egy 2 az 1-ben modellt.
FLK 804 FLK 809 FLK 811 FLK 805 FLK 815 FLK 815 FLK 823 FLK 816 FLK 820 FLK 821 FLK 822 FLK 823 FLK 829 FLK 830 FLK 832 FLK 816 FLK 812