A FOLK elsöprő sikere után egy újabb, a magyar kultúra jellegzetességeit előtérbe helyező kollekciót álmodott meg Benes Anita. A rapszódia mint műfaj jellemzője az érzelmek, gondolatok szenvedélyes hullámzása, a kifejezés szabadsága. A romantika korában fejlesztették tökélyre, a zenében talán a legismertebb alkotás Liszt Ferenc magyar rapszódiái, amely Benes Anitát is erőteljesen inspirálta az új RHAPSODY kollekció megalkotásakor.
„Könnyű volt azonosulnom a témával, hiszen divattervezőként is hasonló szélsőségeket élek meg a munkám során, különösen akkor, amikor valami újat hozok létre. Ez a lelkiállapot a szenvedélyes hangulattal, érzelmi viharokkal, belső vívódásokkal valószínűleg az esküvőjükre készőlő menyasszonyok számára is ismerős lehet. A RHAPSODY kollekció is ezekből a szélsőségekből táplálkozik az alapanyag-használatban és a díszítésekben, de a fazonok változatosságában is.”
A fehér ingblúzokat és lepedővásznakat a paraszti kultúra jellegzetes ruhadarabjaiként szokták emlegetni. Ez adja a lookbook fotók alaphangulatát is a kiteregetett ruhákkal, míg a kampányfotókon a magyar hagyományokkal szintén szorosan összefonódó állat, egy fekete és egy fehér ló szimbolizálja az ellentéteket.
A RHAPSODY kollekció másik jellegzetessége a szőrös és tollas anyagok használata, amelyek a magyar népviselet ikonikus öltözéke, a suba interpretációjaként értelmezhetők.
Íme a kampányképek, a teljes kollekciót pedig ezen a linken nézhetitek meg.
RUHÁK: BENES ANITA - DAALARNA, FOTÓ & FILM: PAPP ÉVA & SCHNEIDER ZOLTÁN, SMINK & FRIZURA: KISS CSILLA, MODELLEK: NAGY BERTA (ATTRACTIVE MODELS) & MOLNÁR LILLA (HIGHLIGHT MODELS)
Nézzétek meg filmen is a RHAPSODY kampányt és kövessetek minket az Instagramon még több inspirációért!